Livet med smärta.

Klockan är åtta och jag ligger nerbäddad i sängen. När jag har så här ont är de det enda som funkar så när barnen somnat la jag mej och SÅ skönt med stöd för hela kroppen och bara slappna av. Ingen film med Erik i soffan men någon timme för mej själv här innan jag somnar är nästintill lika bra.

Blev ingen långpromenad idag, insåg redan innan att med våra bäckenproblem skulle vi inte må bra efter så fick räcka med prommisen ner på stan. Väl där fikade vi goda varma mackor vi mammor och barnen åt upp varsin tallrik med pannkakor på cafe hörnan :) Mysigt söndagsgöra.

   

mätta i magen och lite varmare igen gav vi oss ut igen redo för lite kyla. Köpte oss fika till eftermiddagen samt en påse mackor till änderna sen blev det till att mata dom. Barnen hade så kul och vi med, jag lyckades med bedriften att efter att ha matat dom så dom knappt kunde röra sig , skrämma dom så att alla fick panik och vad jag tror fick håll ;) haha. såg rätt kul ut och kvar står felicia med den sista mackan och ropar "ankorna, ankorna, kom , jag har mat till er"

Shoppade sen lite på dom öppna affärer denna lilla stad erbjuder söndagstid så köpte nya vantar till barnen , en jacka till hugo, nya jeansleggins till Felicia och solglajjer till Loke sen in på åhlens och där unnade jag mej själv lite grann :)

Ny kökshandduk, grytlappar, en kudde och servetter. Nu är det påsk här hemma :)

   
väl hemma lekte barnen innan det blev fikatajm och efter en stund kom även erik och barnen samt danai hem så då blev det fika igen, med kaffe denna gång :) barnen lekte på bra och lugnt hela eftermiddagen utan bråk eller tjaffs - skönt! märks att dom blivit lite äldre, accepterar varandra och leker på ett annat sätt. Idag var det mycket bygga och mata djur som gällde , fantasin har inga gränser!


OJ, vad det tog tid med bilderna idag, tur man kan kolla annat samtidigt. Nu äter jag godis och läser bloggar, livet är bra härligt ibland :)


Kommentarer
Postat av: jennie

Hörnan är nog den mysigaste fiket i stan :D älskar att fika där

2010-03-14 @ 21:03:37
URL: http://trafikrusning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0