Uttråkad.

När jag har så här tråkigt kan jag inte sluta tänka på resor, McDonalds besök, biokvällar, restaurang besök, utflykter, goda picknickar osv och det stör mig nå fruktansvärt att vi är så begränsade när det kommer till pengar. Jag vet att jag tjatar om det men den här månaden har varit extrem och det känns som en evighet till nästa fredag. Tur vi har lite hemma, jag är så duktig att lägga pengar lite överallt och att vi kan våldgästa våra föräldrar eller nått om det verkligen krisar ;) sen att det är sommar gör det inte lika jobbigt, helt plötsligt öppnar världen upp sig med skogen, lekplatser osv och för barnen behövs inte mycket. En bussresa och en liten picknick och dagen är gjord. Och är deras dag gjord är min det också, nu har vi helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0