Uppdatering..!

Varit dålig på att skriva här dom senaste dagarna.. tid och ork har inte funnits men nu när jag ändå ligger här och mår illa över att jag inte kunde hålla mej borta från godiset trots mackorna och inte orkar ta mej in i duschen passar det ju ypperligt ;)


i tisdags började ju dagen med samtal om Loke följt av avstämning med försäkringskassan. Båda gick bra måste jag säga och det var skönt när jag kunde lämna det bakom mej och veta att det nu är gjort...!
Pappa bjöd sen på lunch med deras jobb och eftersom min fina vän jag skulle träffa var lite försenad passade det bra :) Åt paella men är aldrig särskilt imponerad av restaurangmat, vetetusan vad dom gör med den ;)

Hann även åka till Erik med lite medicin på jobbet och ta en sväng på babyproffsen innan jag mötte upp Ulrika för en glass och en massa snack i parken :) Solen strålade och jag är så glad över att vi äntligen fick till en träff! Tiden sprang men vi hann med lite affärer innan jag åkte för att hämta mina små :)

vi hade slut på både det ena och andra här hemma så efter dagis blev det lite shopping på willys och sen hade klockan blivit så mycket att vi hämtade Erik på jobbet. Skönt att komma hem alla samtidigt :)

Igår onsdag städade jag ju som sagt innan jag gick upp till farmor och farfar där jag bjöds lunch och fika! Vet att jag sagt det förut men jag är verkligen så glad över att jag har dom, där uppe kan man verkligen vara sig själv och prata om allt.
Fick sen medd från Veronica som undrade om jag ville ha fika och JA det ville jag så åkte dit och sjönk ner i hennes soffa med bebis på magen. Icke dumt. Vi uppdaterade oss om allt som hänt under dom dagar vi inte setts, fikade och hade det bara lungt och skönt till klockan än en gång fick fart i baken och det var dags att hämta barnen..

tyvärr mådde jag inte alls bra så Erik fick sluta en halvtimme tidigare så vi hämtade upp honom på väg hem... Gör mej så ont att jag ska må dåligt nu när han har så lite tid kvar på jobbet, vill gärna att han ska känna att han kan lämna det med gott samvete men med en fru som jag..., ja...

dom lekte ute och jag fixade mat som Karin kom och åt med oss :) var länge sen och vi har verkligen saknat henne, barnen blev som tokiga och klättrade och kramade på moster sin ! Blev fläskfile, sallad och det som fanns kvar i skåpen av ris och stripes. Vi kör skåpsrensning nu när pengarna tryter men det är bra det med, så lätt att bara köpa nytt istället för att äta det man har hemma.

På kvällen sen åkte jag och Karp och köpte på oss alldeles för mycket godis och läsk och sen blev det snack i soffan till klockan blivit halv elva och det slog oss att det inte var helg än utan jobb för deras del och det blev dags att avsluta men jag är så glad över kvällen, det gav mycket .!



liten fining på veronicas födelsedag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0