SOMMARLOV!

Idag är en stor dag! Våra små får sommarlov och Erik går på pappaledighet till i oktober 2011. Det är så stort så jag har svårt att förstå det hela. Dagen för honom kommer bestå av avslutningslunch och tillbaka lämning av saker, barnen ska leka sin sista dag och jag ska ägna dagen åt lite städning, handling av fika sen ska det göras jordgubbstårtor och stan står på schemat med Veronica där sommarpresenter ska köpas, lite sömmarkläder till mig och annat fix sen blir det tårtkalas i solen i eftermiddag med min familj, Eriks föräldrar, jag hoppas min farmor och lite kompisar till barnen och oss! Det är en dag att se fram imot! Ikväll blir det överaskningsmiddag för Erik på stan följt av bio som han inte har en aning om, jag älskar att överraska och jag hoppas och tror att han kommer bli jätte glad :)

Kommentarer
Postat av: jennie

Härligt att se att du är tillbaka :D

2010-06-24 @ 09:56:51
URL: http://jeak.blogg.se/
Postat av: Ullis

Skönt att höra ifrån dig!

KRAM

2010-06-25 @ 00:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0