Så tråkigt.

Att vara sängliggande må vara det tråkigaste som finns. Dagen har segat sig fram och som tur var kunde jag sova bort några timmar utav den. Erik fick hämta barnen då jag inte ens kommit upp för att kissa eller dricka utan väldiga problem och ännu mera ont. Dom kom hem vid fyra efter lite handling men försvann fort ut, barnen har inte ens varit in och hälsat förutom loke som var lite sur en stund. Snart blir det middag, barnens favorit. Fiskpinnar, potatis, sås och sallad och jag skulle ljuga om jag inte sa att även jag älskar denna maträtt :) blir dagens höjdpunkt i vilket fall som helst, mat, bubblande små barnmunnar somberättar om dagen och drömmer och planerar för helgen och sen mys framför tvn innan sagoläsning och läggdags. Imorgon hoppas jag dom har fel om regnet dom sagt ska komma för jag lovade loke en cykelutflykt igår morse vid frukosten och han har planerat den i minsta detalj, hur kul vi ska ha och vad vi måste ha med oss :) om det regnar sa han att vi skulle skjuta den till lördag för då är ju alla lediga och kan följa men då måste vi hitta ett ställe där det finns två bord så vi får plats och viktigt är att vi då måste ringa faster anna så hon kanta med sig en duk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0