Mysigt.

Något av det bästa våra barn vet är att äta ute, vid varje måltid frågar dom om vi kan sitta ute och svarar vi ja skriker dom av glädje och äter som hästar oavsett mat :) idag har vi värmen och valet blev enkelt att sitta ute, skönt för mig som legat bakom svart gardin hela dagen och nu leks det för fullt med alla kompisar utanför! Att ha uteplatsen precis bredvid lekplatsen är en lyx och gör att vi kan utnyttja den så mycket mer än om den låg avskilt. Är så glad över att erik trivs här då jag vet att hans dröm är hus på landet men med småbarn är detta perfekt och han är så social så vet att han älskar att det är mycket föräldrar och barn ute. Vet inte vart jag vill komma menjag trivs även om jag igen ligger till sängs och får njuta av barnen enbart genom att höra deras glädje genom fönstret och erik och danys killsnack. Kul med pappor i lekparkerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0