Mår lite bättre.

Jag var så sjukt hungrig så klarade inte ligga kvar i sängen, vet inte om det är att jag är gravid eller att jag för något år sen gav mej fan på att börja äta frukost och nu blivit beroende och börjat förstå folk som inte kunde förstå att jag aldrig åt och inte ens mådde dåligt av det.

Numera äter jag alltid tidigt med barnen, gärna 2-3 smörgåsar och kanske lite youhurt på det. Ändå är jag ofta lite sugen och tar en frukt när jag kommer hem från lämning utav barnen.

iaf... för bara någon halvtimme sen så var det enda jag kunde se framför mej den stora godisskål som blev kvar igårkväll, jag kände hur jag drogs dit men bestämde mej ganska fort att jag INTE bara fick äta det för vet hur dåligt jag mår då... nej två fick jag ta sen frukost och jag är förvånad själv men jag KLARADE det :)


Gjorde varma mackor i mackgärnet... något vi inte gjort på flera år men Erik helt plötsligt här om kvällen fick sug på och nu kunde jag inte låta bli att ta fram det igen. Smör och ost och mmm. Jag gillart.

nu ligger jag på nybäddad säng och bara slösurfar, gick igenom hemmet medan mackorna blev klara så jag känner att jag har kontroll över städning så nu tar jag dagen som den kommer. VILA blir det.



söndagens sommartjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0