Lugnet råder..

Här hemma är det endast diskmaskinens surr som låter, Hugo sover och Erik åkte iväg med barnen och Anna för att köpa färg till hennes lägenhet :) jag har gjort det vanliga under morgonen, dammsugit städat och fixat. Idag har även skötbordet blivit organiserat och småblöjorna har fått flytta in igen. Även vagnen är avtvättad och bäddad så allt som jag hade panik över häromkvällen är nu nästintill fixat. Sängen är bäddad, bilbarnstol tvättad, kläderna ligger vikta i garderoben osv. Känns jätte skönt och lite roligt är att vi den här gången inte köpt någonting nytt och ändå känns ingenting gammalt, jätteskönt, åtminstone för ekonomin ;) nu ska bara en väska packas och lite hygienprylar köpas men det kan i värsta fall göras på väg hem från bb. På fredag kommer pengar och då blir det nog en liten filt och mössa köpt, det är lite kul att ha kvar i framtiden, sina första. Nu ska jag snart påbörja lunchen och packa en picknickväska sen blir det utflykt och uppehåll från regn (hoppas jag) ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: jennie

;) guest 8604

2010-06-14 @ 11:59:05
URL: http://jeak.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hej VÄNNEN!!!

Hoppas ni har det bra??!!

KRAM

2010-06-19 @ 14:45:29
Postat av: Ullis

Har det kommit nån liten vännen???

KRAM

2010-06-21 @ 20:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0