LÖRDAGKVÄLL!

Här ligger jag som en klubbad säl i soffan, Erik sitter bredvid med en öl och chips och ser fotbollen medan jag mest försöker hålla mej vaken ;)

Dagen har för oss en förmåga att gå i ett och så även idag. Morgonen började kl sju med tvättstuga och idag var det bebiskläder och saker som stod på priolistan. Så mysigt att få vika dom små plaggen igen, känns helt overkligt att vi ska få en sån liten igen...! Passade på att bädda , städa, dammsuga och torka golven när vi ändå var igång men hann även med en lång helgfrukost alla tillsammans :) Loke pysslade sen och dom andra lekte innan klockan blivit så mycket att dom vågade gå över och hälsa på faster deras!

Jag bäddade ordning spjälsängen (bild kommer) och lagade lunch innan det plingade på dörren. Naturhistoriska stod på schemat för Loke som var så lycklig över att få åka iväg med Linn och Daniel :)

Vi andra packade ihop oss och åkte ner på stan. Felicia fick handla lite på hm och valde hellokitty diadem och tofflor och jag undrar i mitt stilla sinne vad som är så speciellt med denna lilla figur som ska vara på allt allt allt ! Hon var supernöjd med påse i handen i vilket fall och vi gick ner till parken där det anordnades sparbankens dag. Köpte lite fika i ett stånd, tittade runt och var sen till lekplatsen där vi träffade på våra grannar och Felicia lekte med dom innan vi träffade på Veronica med familj och efter mycket snack hängde vi på dom hem för att fika ! Hämtade ut vår babybox på babyproffsen på vägen så nu händer det lite här hemma och var jag än går slår det mej att något är på väg...!

Stannade och köpte fika sen blev det bebismys, snack, lek, fika och lite semesterfunderingar innan vi åkte vidare för att hämta Loke hos moster och morbror hans. Väl där väntade en kille med mycket mycket att berätta för oss om allt som hänt och gullungen hade köpt så fina presenter till lillasyster och lillebror hans så tre glada fick vi med oss till föräldrarna mina där vi blev bjudna på pizza - Tack :) det väntades även lördagsgodis och mamma hämtade ner lite nya leksaker sen vi var små så det var nöjda barn som lekte medan vi drack kaffe efter maten.

Behöver jag säga att dom även somnade gott i bilen på väg hem? Rätt trötta, precis som mor sin! Tror nästan jag ska ta mej och mitt bihang till kropp och lägga mej.

Imorgon väntar nya äventyr. Vi hoppas på sol. Isåfall blir det utflykt till en dag med vikingar med avslut hos mamma och pappa där grillat väntar. En perfekt söndag i mina öron. Godnatt alla!



En vecka sen imorgon, blir det en repris på detta tro!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0