Godnatt världen.

Huvudet blixtrar och kroppen skriker efter sömn. Ligger och väntar på att erik ska lägga sig, känner mig liten och rädd men vet egentligen inte för vad.. Behöver somna i hans famn och känna trygghet. Jag åkte aldrig till affärn, åt glass med choklad och Cola sås som vi hade hemma och till frukost får det bli varma bakeoff baguetter. Inte dumt. Imorgon ska barnen lämnas lite tidigare för jag börjar dagen med samtal om loke innan jag stressar ner på stan för avstämningsmöte med försäkringskassan. Mycket spännande. Därefter blir det fika med en fin tjej som jag saknat och imorgon ska ge en STOR kram för ett besdked hon fick idag och var värd mer än någon annan! Nu sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0