Fredagkväll i sommarstugan

Barnen och jag sitter i bilen med regnet droppandes på taket medan erik slipar lite i badrummet här, jag är själv vaken dock . Tre djupt sovande barn efter en toppen fredag :) vi köpte med oss god mat hem och sen kom som sagt mamma pappa och Karin! Vi åt potatissallad med kallskuret, grillad kyckling, en stor sallad samt oliver och annat smått! Barnen fick fina presenter från mamma som varit i Portugal och vi myste alla framför tvn med fredagsmys (popcorn och chips) det ringde sen på dörren och fredrik och Molly överaskade med ett litet kvällsbesök som blev mycket uppskattat! Mina drog sig hemåt efter en stund och vi bryggde kaffe och åt bullar i soffan :) barnen lekte och vi är glada över att ha dom nära :) precis när dom sen sagt hejdå och barnen vinkat hejdå både en och två gånger kom anna förbi en snabbis och vi hann kramas och busas lite innan vi åkte hitåt för att hämta hem lite saker och så hamnade erik på jobb :) jag är trött, blev en lång dag och än är den inte slut... Ska bli mysigt att kunna bädda ordning sängen imorgon iaf och kunna bocka en ganska stor sak på listan ! Nu hoppas vi på fint väder bara så morgondagens planer kan få bli av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0