Fika.

Erik och barnen gick precis över till dany med kids med en påse bullar att bjuda på, själv har jag plockat i köket efter lunchen som fick bli stekt potatis, bacon och ägg :) förmiddagen har gått i ett här hemma och vi har hunnit massor men det märks nu också när kroppen skriker rakt ut. Jag har bakat, städat, badat barn, lekt med barn, diskat och fixat samtidigt som erik byggt om spjälsängeb till bebisen. Vi har så trångt i sovrummet så den fick bli lite kortare och det var ett sjå att få till det men det blev så söt :) ska lägga upp en bild när den är bäddad och klar! Ska till sommarstugan ikväll och hämta hem madrass, spjälskydd och lite sånt! Nu ska jag passa på att vila min egotimme innan vi ska iväg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0