Att bryta ihop

Ibland behöver man få vara skör, få gråta och låta känslor man stängt in under en tid få komma ut. Ikväll blev en sån kväll för mig och nu mår jag bättre och känner mig nästintill renad pånågot sätt. Vi har myst i soffan med godis, popcorn och dricka. Imorgon är det slut på att skjuta upp saker, vi väntar en bebis och det SNART! Hittils har vi varken köpt eller fixat en enda pryl eller sak så imorgon mellan bullbak, utflykt, handling, öronläkarbesök för Hugo och besök av mina föräldrar ska vi göra om Hugos säng till bebissängen, vagndelen ska tas upp från källarn, kläder ska gå igenom, bbväska ska packas, det ska köpas blöjor och annat nödvändigt osv. Det har känts och känns fortfarande så overkligt men jag är gravid hur svårt jag än har att förstå det och snart är liten här hos oss :) inser själv att morgondagen inte är längre än någon annan dag så får bli vårat mål med helgen kan jag tro! Nu ska jag försöka sova men dekan bli svårt... Mår så jävla illa och halsbrännan är inte nödig efter en kväll som denna men jag önskar er alla en godnatt så hörs vi imorgon igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0