AJ min rygg.

Rubriken får tala för hur jag mår, orkar inte gå in mer på det. Jag har storstädat morgonen till ära! Klockan sju imorse startade första maskinerna och sen dess har det rullat med det vanliga morgonsysslorna, lämning på dagis, dammsugning, dammtorkning, städning utav badrummen, vattning utav blommor och torkning utav golv. Tror ni fattar! Nu kan jag slappna av i det och snart ska tvätten hämtas in och jag kan känna mig som klar :) tror det blir besök hos farmor och farfar idag för imorgon står bull och bröd bak till helgens utflykter på schemat..! Har tråkigt nog en än gång fått erfara hur tråkigt det är när pengar sätter stopp för det man vill. Idag är jag medbjuden på ålandsresa med härliga tjejer men finns inte en chans att ekonomin håller för det... Så tråkigt men det kommer väl flera tåg, eller båtar i det här fallet ;) vila ryggen nu sen ta tag i det sista..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0