Middag

Vi ska alldeles strax ta vårat pick och pack och ta bilen hem till mamma och pappa där middag bjuds. Tog bara några välbehövliga minuters vila här på kökssoffan medan de andra läser saga borta i soffan. Musiken ger feeling här hemma och jag njuter familjesöndag.


"Efter solsken kommer regn" eller hur var det där?

jag har fått straffats för veckan i helgen. Jag har haft SÅ ont. varje kväll hela veckan har mina axlar, nacke, fingrar, handleder och rygg men nu konstant. Inflammation så det heter duga. Har börjat bränna nu också. vet inte men måste nog uppsöka herr doktor. Mindre lust med det bara.

"Inget gott som inte har något ont med sig"


barnen har badat nu i eftermiddag men nu tjatar dom mormor här så bäst jag reser mej upp och börjar opperatin påklädning. Kan gå hur smidigt eller hur krångligt som helst. Återstå att se .

Njut söndagkvällen. Imorgon är det måndag igen.



Dagen då han kom till oss , lilla Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0